JUL!

JAG ÄR I MARIESTAD!

idag ska jag köpa massor av julklappar! :)
& skulle träffa andreas, men han svarar ju inte!
dumma dig!
hihi.

jag saknar josefine, jossan & joizy!
Yea when my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I, I...
I look at you




IMORGON ÄR DE JULAFTON!
men jag ser inte fram emot de som när man var liten.
Varför ska man växa upp?
Julen handlar visserligen inte om julklappar oså,
men visst blir man lite ledsen när man bara får en tråkig liten julklapp? XD
eller är jag ensam om de? :)
kanske blivit för bortskämd under uppväxten, haha.

Ska städa mitt rum sen när jag kommer hem.
Har tagit in brors soffa in hit,
eftersom jag har min säng hemma i kristinehamn.
Pappa måste köpa ny säng till mig som jag kan ha här!
jag gillar inte soffor, jag drömmer konstigt och får ont i ryggen, haha.

NU FICK JAG SMS!
puss



Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-23 @ 12:26:56
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: ellenor

God jul, i förskott ;D

2009-12-23 @ 12:27:32
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: