dagen

Då är /man helt slut ikväll då.
Har lekt med Casper typ sen jag kom hem från skolan,
de var roligt, haha!
Huvudsaken var att han var sysselsatt iaf,
då han varit hemma väldigt länge nu.
Men imorgon skulle han till dagis,
blir roligt för honom.

Skolan idag var helt okej,
pratade med kristina i över 50 minuter på lunchen.
Pratade med Foppa under tiden då,
och de var helt okej för honom att hon fick komma nästa vecka till mig i skolan! :)
ska bli så jävla underbart kul <3
älskar dig sötan!

Idag åt jag och casper fiskbullar,
riktigt gott!
Imorgon är de skola,
hoppas jossan kommer.
orkar inte själv igen.
DE SUGER!

Nu ska jag duscha och ge godnattkram till Casper.
puss





Kommentarer
Postat av: putte

bra skit

2009-11-25 @ 20:21:03
Postat av: Kristina

Kommer bli super roligt nästa vecka! <3

Hahaha, förlåt. Puttes kommentar gjorde min dag xD

2009-11-25 @ 22:45:59
URL: http://kristinavrikard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: