ej aktiv på längre, sorry!

Torsdag:
hade hemlängtan som fan,
men så kom jag på bussen och de var hur skönt som helst!
saknar ju pappa som fan ibland!
Men så kommer jag fram och de va ett jävla helvete.
Kansas var sjuk,
så hon skulle till skara djursjukhus.
Jag ville sova hemma,
men så sa pappa att de blir bättre om jag sover hos farmor.
Jag såg att han var skärrad och ledsen,
men jag ville hem till mig.
När vi kommer hem satt bara kansas där..
hon som alltid hoppar på mig och ska slicka mig i ansiktet.
Jag fall ner på knä och kramade om henne.
Sen brast jag i gråt när hon åkte iväg.
(jag fick inte plats i bilen så fick vara kvar hemma).

Fredag: jag är fortfarande ledsen,
men försökte tänka på annat.
De var ju ändå premiär för New moon!
Jag åkte in till stan,
först till Karlssons till Kristina.
Sen åkte vi till milano för hon skulle köpa mat.
Sen mötte vi johanna!
åååh vad jag saknat dig gumman! <3
Men så skulle johanna in till sig,
så jag och kristina gick hem till farmor och hon åt lite mat.
Sen satt vi där typ en timme och bara prata.
De var mysigt!
Sen hem till Kristina,
hon duschade lite oså.
Sen ringde jag johanna och så gick jag och kristina till henne.
Vi tre gick ner till stan.
Jag köpte en tröja på VERO MODA,
och sen fikade vi lite på ströget.
Hade jättemycket att prata om,
hur underbart som helst att vara med er två igen!<3

Sen skiljdes vi åt och jag och kristina gick hem till farmor igen,
jag gjorde mig i ordning lite (såg hemsk ut XD)
haha.
Sen gick vi till bion :)
FILMEN VAR UNDERBAR!
farmors kommentar till pappa:
hon var helt salig när hon kom hem efter filmen,
hon lyste verkligen!

haha:)
nu ser jag fram emot en trea också:)
funderar även på att läsa om alla böckerna igen!
ska nog önska mig ettan och tvåan i julklapp,
har ju bara trean och fyran!
hihi

Lördag:
Jag vaknade hos farmor.
Jag ringde pappa för att höra när vi skulle hämta kansas,
och han sa i eftermiddag.
De var skönt att vi skulle få hämta henne!
Den här gången kunde jag följa med:')
jag gillar inte känslan på ett sjukhus,
vare sig det är ett vanligt för människor eller för djur.
en sköterksa skulle gå och hämta Kansas.
Medans vi väntade tänkte jag på hur mycket vi borde uppskatta andra mer!
Helt plötsligt kanske dom inte finns där längre.
Jag ska försöka uppskatta varje sekund av livet hädanefter.
Men så kom kansas,
hon såg ledsen ut.
Kan bara tänka mgi vilka tankar hon kunnat haft i huvet:
"varför lämnade dom mig här.."
hon trodde säkert att vi hade lämnat henne där föralltid.
blir ledsen när jag tänker på de så..
men så såg hon oss och rusade fram!
Hon lyste i ögonen så lycklig blev hon <3

Sen åkte vi hem.
De var inte tomt hemma längre.
Fast Kansas var så trött,
så hon somna nästan direkt när hon kom hem.
Min bäbis är hemma igen,
de gör mig glad!<3
på kvällen åt jag lite tacos,
sen färgade jag håret:)
mahogny tror jag färgen hette (yy)
nu ser det lite rödbrunare ut iaf:)
men får nog bli en färgning till med lite rödare färg:)
fast då får nog någon hjälpa mig,
för har missat lite i bak, hehe.


Söndag:
Jag gick upp och gjorde mig i ordning.
Började plocka grejer oså.
Sen hjälpte pappa mig och bära ut sängen, bokhyllan, skrivbordet osådär.
Sen var jag i kristinehamn igen.
Nu är rummet i ordninggjort och de är typ hur fint som helst:)
de gillas massor!
Nu får typ alla gärna komma hem till mig och leka i mitt rum :D<3

men nu är jag lite hungrig
så ska ta mig en smörgås!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: