jaaaazzzz

Sov första natten i MITT nya rum inatt.
de var lite kallt, för jag frös oså, men annars var det typ jättebra!
Nu saknas bara internet och teve där inne,
sen är de hur underbart som helst där inne :)

Just nu sitter jag och äter lite glass,
kom just ut ur duschen och var lite sugen på något!
glass var då perfekt:)

Imorgon ska vi på musiken på iv gå till christinateatern och lyssna på någon jazz-(grupp?)
skitsamma, de blir nog kul! haha.

jag är trött på vissa folk,
snälla..
VÄX UPP FÖRIHELVETE!
ni är inte roliga!
Ni beter er som två jävla barnungar som inte kommit ifrån kiss och bajsåldern (typ!)
Kan ni inte bara hålla käften när man ber om de och lyssna när man försöker förklara?
ååh, idioter.


Kristina ville komma hit över en vecka till mig!
åh, blev så glad när hon sa de! :)<3
hoppas du får för din mamma, så du får ledigt oså från jobbet!
för de skulle liksom vara hur kul som helst! <3

nu ska jag till mitt rum :)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: