28 OKTOBER :)

Igårkväll var jag och Kristina och sola, eller ah, iaf jag.
Riktigt skönt var de!
Blir antagligen att sola imorgon igen med kristina:)
sov hos farmor inatt,
vaknade 10.40,
gick upp vid 11, var för trött för att orka upp, haha.
Men lov är jävligt gött, för då får man sova:)

Sen skulle egentligen Kristina komma in till stan,
för hon var hos rikard,
men så hade hon ingen skjuts.
Så var bara för mig att gå ner till stan själv, men de var kul de med.
Först kollade jag Vero Moda oså.
Sen till Lindex och köpte ny foundation eftersom min är slut.
Sen fikade jag med älskade farmor,
blev en chokladboll och en krämbulle, oså en cola då med, hihi.

Så ringde mamma,
oså gick jag och träffade henne och Jaana vid Lindex.
Gick iväg till Edel´s, gjorde några riktiga fynd!
Allt kostade 20 kronor styck!
Hittade en lång svart "kofta", 20:-
En snygg svart kort väst, 20:-
En svart topp som var HUR gullig som helst, 20:-
så allt gick bara på 60 kronor!

Sedan gick jag med mamma och Jaana till oxen,
köpte då hårfärg,
blev kastanj-brun färg.
hoppas den är snygg.
Så¨kom pappa och hämtade mig,
åkte till farmor och hämtade mina grejer,
sen vidare till Karleby och hämtade Kristina!
Efter de åkte vi till Willys, hon köpte hårfärg.

Så hem till mig, sitta vid datorn,
sen var de mat -hamburgare- *muums*
Åt lite, sen färga vi håret på varandra:)
Hopaps färgen blir snygg nu bara:)
de är lite rött/brunt just nu så:)

JUSTE! tips på en otroligt underbart fin låt:)






ne, nu ska jag kolla på ett avsnitt av Oskyldigt dömd,
MICKE ÄR SÅ JÄVLA HEEET!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: