kvällskur av ansiktsprodukter!

Haha, nej jag har inte hunnit kolla på Oskyldigt dömd ännu.
Fastnade först i Fokis blogg, och hittade en länk från Youtube där Michelle Phan har olika Tutorial's!
Jag bara älskar att kolla olika sminkningar,
önskar jag kunde göra de med, men först måste det införskaffas en hel del massa nytt smink!
Hittade en stor dosa med 88 olika ögonskuggor på tradera, för typ 200 något,
JAG VILL BLI RIK!

Håret blev jättebra föresten,
det är ganska mörkt nu,
men de är jävligt fint.
Man ser verkligen att mina ögon lyser brunt,
och man ser helt klart att jag ska vara brunett och inte blond.
hehee.

Nu har jag iaf gjort mig i ordning för kvällen.
Dragit på mig myskläder, dvs -mjukisbyxor och ett linne- haha.
Jag har gjort en peeling i ansiktet och smörjt in mig med en efterbehandling som tar bort döda bakterier i ansiktet.
Huden blir typ strålande ren och fin efter en kur.
Fast inte försvinner de några finnar,
varför har man inte pengar till ett lyxkit av hudprodukter?!

Imorgon ska jag vakna när jag vaknar,
-ingen klocka ställd då alltså-,
sen blir det till att göra något nytt, fräscht och roligt med håret!
Det är alltid roligt och prova på nya saker,
fast det brukar alltid sluta med att jag bara plattar de, haha.
Sen sminka sig,
och sedan klä på sig lite nya kläder jag köpte idag!

Men nu!
Nu ska jag faktiskt se ett avsnitt av Oskyldigt dömd,
älskar serien.
sjukt bra!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: