nyårs outfit!





2010 har varit ett helt okej år, men åren kommer aldrig upp till min förväntan som jag har på nyårsafton.
jag tänker jämt: nästa år ska bli ett kanon år. men det sker alltid en händelse som drar ner mina förväntningar.
ikväll ska jag så som många andra fira för ett nytt år, ihop med dom bästa.
2010 har det hänt både positiva och negetiva saker. kanske mest positiva?
Jag kom in på estet, jag kom ifrån IV, jag har fått nya underbara vänner (jag som inte trodde jag kunde få några), jag har förstått hur man känner när man gråter för man är så lycklig, och jag har förstått hur man känner när man är så ledsen att man inte kan gråta. jag har varit förälskad. jag har skrattat, jag har älskat och 2011 ska bli ett toppen år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: