maxiklänning!


1. H&M
2. H&M
3. topshop
4. net-a-porter
5. monsoon


sommaren är snart här, och jag är sjukt sugen på en maxiklänning!
särskilt 1an och tvåan.
Jag har aldrig varit förtjust i långklänningar,
men jag har en likadan som 1an fast denna är kort.
Nu vill jag prova på långt!
Och hoppas på att sommaren också blir lång, haha.

väskorna och skorna är från topshop alltihopa.
tror nog ändå låga gladiatorskor blir bäst till en maxiklänning.
Då slipper korta människor (som jag, 168cm) snubbla med klacken i slutet av klänningen!
men med snygga accesoarer till en maxiklänning kan detta blir en av dom snyggaste somrarna jag varit med om!

KOLLA IN!
kolla bara in miley i sin musikvideo "when I look at you" och se hur snyggt hon bär en maxiklänning.
låten är också underbart bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: