the colors of the rainbow, so pretty in the sky

Första skolveckan på sista året är avklarat.
Jag är trött, trots världens slappaste schema.
Jag har fixat extra teaterlektioner idag också!
kommer bli awesome!
Om en vecka spelar jag, älskling, johan, tossa, jakob och erik på oxhälja,
kommer också bli rätt awesome!
Dessutom!
Den 14e september är det dags för båten,
åh jag kan knappt bärga mig!
Dessa fina människor ska jag dit med (bilderna nedan)
Klara Ring får va med på två bilder för hon är så otroligt fin.
Så otroligt fina människor!
Som gör mig glad.
Där jag kan vara mig själv.
Underbart!
Båten kommer bli så otroligt bäst!
Verkligen något jag ser fram emot.
ska se till att ladda kameran då så ska de bli en riktig bildbomb här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: