Liljeholmen

 
Det här är mitt rum på Liljeholmens folkhögskola!
Delar ett stort dubbelrum med en tjej som heter Sara.
Har lite svårt att komma in i rutiner igen då jag gått sysslolös hela sommaren, men det vänder väl snart.
Är så otroligt fin natur här så ni anar inte. 
Från mitt fönster har jag utsikt ut över sjön, så är supernöjd.
Jag mår bra men är så otroligt trött hela tiden när alla lektioner slutat.
Inte konstigt egentligen. Bibelkunskap från 8 till 13 och med alla nya människor och intryck så tar det på krafterna.
Jag saknar josef så jag tror jag dör.. och paulina!
Har inte riktigt hittat någon jag klickar med ännu men alla här är supernice människor.
Haha jag vaknade nyss så jag missade kvällsmaten.. nåväl, får ta en sväng förbi ica sen.
Ha det bra!
 
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: