2014-12-08

Idag har jag legat inne hela dagen.
Jag blir så trött på mig själv..
 
Jag säger ofta "det händer ingenting",  men börjar (äntligen!!) fatta att man får ta tag i saker själv om man vill att något ska hända.
Jag hoppas väl fortfarande på att något sorts mirakel ska ske.
 
Jag är så rädd, jag är så jävla rädd för precis allt.
Jag avskyr förändringar, jag kan bli knäpp om saker inte blir som dom skulle.
Jag är livrädd för mina tankar ibland.
Det har gått 3 månader nu.
 
Min text makes no sense, men det behöver den inte heller.
 
Imorgon har jag mattetenta.
Har jag pluggat? Nej.
Anledning? läs tidigare blogginlägg och försök förstå att jag inte haft någon som helst koncentrationsförmåga.
Jag får skylla mig själv, det är jag väl medveten om.
Men just nu skiter jag egentligen i om det går bra eller inte (tippar på inte).
Jag behöver ta itu med mig själv och allt som händer med min kropp och själ just nu så jag har inte tid med räkning. Jag har faktiskt en miniräknare (fast det tar inte in mig på något universitet) haha rolig jag är. (???)
 
Fy vilka deprimerande inlägg jag gör, well that's me..
 
byebye
 
bjuder på en gammal goding
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: