NEW YEAR'S RECAP LIST

Beskriv året med tre ord.
Kärlek, svek och tårar.

 

Bästa köpet?
Ett par högklackade från h&m, mmmm!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? 
A little party never killed nobody - Fergie

 

Vem har du umgåtts med mest?
Paulina, Emelie och Josef.

 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Japp

 

Vart reste du under 2014?
Ingenstans:(

 

Vad var din största tabbe 2014? 
Klippte av mig håret och tog inte vara på dom små men betydelsefulla händelserna mer.

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Alla roliga fester och galenskaper!

 

Har du blivit bättre på något?
Hm, jag vet faktiskt inte..

 

Vad var extra dåligt med året?
Jag "förlorade" en människa som betyder så otroligt mycket för mig och som jag älskade mer än allt.


Vad var extra bra?
Jag fick sån otroligt bra kontakt med några vänner som jag saknat!

 

Lärde du känna några nya människor?
Träffat många nya människor.

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Jag är inte direkt spontan, feg är jag också så vad jag minns har jag nog inte gjort något nytt.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner och familj!

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Hahahahaha

 

Största framgång på det privata planet?
Efter "the-break-up" tog jag äntligen tag i mig själv och börjar sakta men säkert att ta mig framåt och ut från min bubbla.

 

Vem saknade du?
......

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Börja lära känna mig själv bättre, göra mer saker som gör mig glad och fortsätta se framåt även om det ibland är helt mörkt.

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra? 
Jag hoppas på bättre!

 

Vad kommer du sakna från 2014?
Vissa människor.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på stunderna mer med vissa människor och pluggat mer.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Oj, klänningar tror jag ;)  & jackor 

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Bli frisk, sluta med alla mediciner, komma igång med träningen, åka utomlands, se Helen Sjöholm, festa mer, dansa mer, sjunga mer, träffa mer människor, börja med praktiken och förhoppningsvis hitta the Love of my life❤️

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: