2014-11-17

Tiden går så hemskt fort, ändå händer det inte mycket.
Okej, dom senaste veckorna har varit riktigt bra!
Umgåtts med emelie och haft några av dom roligaste fyllorna nånsin.
Men det är väl egentligen bara för att fylla ut tomheten?
Jag vet faktiskt inte, jag tänker mer att "Huvudsaken är att jag har roligt!"
Roligt har jag minst sagt haft, emelie har nästintill bott här och hållit mig sällskap och varit en underbar vän.
TACK.
 
Imorgon ska jag på nytt möte, är nervös.
Undrar vad som kommer hända med mig, med min kropp, med mitt huvud.
Får helt enkelt ta allt dag för dag och hoppas på det bästa.
Som alltid.
 
Att dygna är föresten en av världens sämsta ideér man kan få.
Visst fan har man roligt på natten och morgonen, och när man blir övertrött blir allt så hysteriskt roligt.
Vem behöver alkohol? haha.
Men så somnar man vid lunchtid och vaknar 4 timmar senare och inser att snart är det en ny dag,
och nu har man missat en hel dag.
Så kryper ångesten ifatt istället men man har ingen ork alls till att göra något värdigt resterande timmar.
Så ja, en av världens sämsta ideér!
 
Här kommer iaf ett antal bilder på några av dom roligaste kvällarna nånsin dom senaste veckorna.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: