Hur kan jag nånsin glömma

Så det är väl slut nu. 
Finns inget kvar att se. 
Finns inget mer att ge. 
Trodde vi hade förevigt, men det var en kliché. 
Hur kan jag någonsin glömma? 
När kärleken strömmar. 
Kan inte sluta älska, glömma denna känsla. 
Jag kan alla svaren, men jag kan inte tro dom och låtsas att vi aldrig setts. 
Hur kan jag nånsin glömma dig? 
Jag vill kunna hata och kunna släppa dig. 
Vi borde aldrig träffats, jag borde ha sagt nej. 
Jag kan fylla haven, med tårarna bestämt. 
Har jag bara drömt det? 
Var det bara ett skämt? 
Men jag är vaken. 
Vill ha dig hos mig just nu. 
Hur kan jag nånsin glömma dig? 
Alla dessa känslor och planerna vi gjort. Som om det aldrig hände, jag vill glömma fort. 
Jag vet att det är över men jag vet inte hur. 
Hur kan jag någonsin glömma? När kärleken strömmar. 
Kan inte sluta älska, glömma denna känsla. 
Jag kan alla svaren, men jag kan inte tro dom och låtsas att vi aldrig setts. 
Hur kan jag nånsin glömma dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: