2015-01-01

GOTT NYTT ÅR! 
 
Hur irriterande det än kan vara när folk säger "new year, new me",
så måste jag nog ändå säga att jag verkligen hoppas på ett nytt jag.
 
Jag har satt upp mål för det här året!
Jag ska försöka ta tag i mina intressen mer,
som tex kläder.
Var det något jag älskade förr var att ta outfit-bilder för att sen lägga upp dom på bloggen.
Jag hade nästan upp mot 500 läsare om dagen!
WOW!!(?)
 
Och så mig själv då, psykiskt och fysiskt.
Jag ska verkligen försöka ta tag i mina matvanor och försöka röra på mig varje dag.
Jag SKA ner dom där kilona och komma ner till min målvikt (nej, jag ska inte sluta äta och bli anorektiker, haha).
 
I förrgår insåg jag något som gav mig en sån lättnad.
Jag kan nästan andas ut ordentligt utan att känna ångesten som kryper i hela kroppen.
Vad jag insåg behöver jag inte gå in på, men det var skönt att jag släppt en del av det nu förlflutna och verkligen är villig att gå vidare.
 
Så detta blir förhoppningsvis mitt sista halvdeppiga inlägg, för nu ska här fyllas med mode och dessutom inredning!
 
Jag ser fram emot det här året!
 
Just det!
Jag måste bara få lägga in ett tack till två personer som verkligen alltid ställer upp.
Känslan av att veta att jag kan ringa när jag vill och veta att ni finns där betyder så enormt mycket.
Ni är guldvärda och jag älskar er av hela mitt hjärta.
TACK SOM BARA DEN FÖR ATT NI FINNS.
tack.
putte och mia ♥
 
(nyårsoutfit)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: finns alltid för dig gumman

Finns alltid för dig gumman☺

2015-01-01 @ 02:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: