en låång natt

Jag kan inte sova,
men skitsamma.
Ska ändå upp om två timmar.

Imorgon blir det ett litet halloween-parteeey.
:)
skräckfilm, gott att äta, anden i glaset osv.
blir nog roligt.
Bara de kommer lite kul folk så!

Idag slösade jag ännu mera pengar.
Köpte en mössa på Lindex för 99:-
HUR GO OCH SÖT SOM HELST! love it
Ett rosettdiadem på Lindex för 59.50:- jättefint!
ska ha de imorgon, ska nämligen vara en lite romantisk/sexig/hemsk-vampyr! haha XD
Sen blev de en superbillig foundationborste! funkar galant!

Usch, jag är trött..
men somnar jag nu kommer jag definitivt INTE upp klockan 6 för att duscha.
Ska nämligen in så tidigt för pappa ska iväg och fiska,
och kommer hem ganska sent,
så behöver först och främst sova i farmors lägenhet,
sen planera lite med kristina inför tha paaarteey.
haha, eller bara en halloween myskväll eller ngt:)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: