solglajjor till summer!

Dom två senaste veckorna har de hänt en hel del.
okej, inga fantastiska grejor, men ändå rätt mycket i min lilla värld.

  • Jag har börjat motionera återigen, gått minst en halvmil om dagen.
  • Kristina har varit här, vi klippte oss, färgade håret, shoppade och hade de kul!
  • Putte köpte nya jeans till mig (skitsnygga motorbike jeans dessutom),
Kassörskan sa:
"Honom ska du hålla hårt i, finns inte så många killar där ute!"
haha, höll på att garva ihjäl mig.
men jag höll de för mig själv och lät henne fundera vidare, haha.
  • Mitt löshår har kommit, och jag har fått clips.
Nu är mitt hår 30 cm längre och en aning mörkare.
Blev kastanj den här gången!

Sen fick jag nya solglasögon idag!
tack lottis<3



ja, nu ska jag packa lite kläder för ska sova hos jossan!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: