“Laugh as much as you breathe and love as long as you live.”

Sådär!
Nu tänkte jag ta och skriva ett lite längre inlägg,
bjuder självklart på två helt underbara bilder på mig själv. haha!
Jag mår riktigt bra.
Det är så sjukt underbart.
Idag tror jag det var 30 grader ute, vädret gör en glad.
Min fina pojkvän gör mig glad,
mina vänner gör mig glad och allt verkar göra mig glad just nu.
Helt galet.

Men samtidigt är det hur mycket som helst i skolan fortfarande,
allt ska in innan den 8e juni.
Då sätts alla betyg. Är nervös då jag fått ig-varning i ett par ämnen.. bajskorv också. Jag som sköter mig så bra? eller?
Sitter för tillfället hemma hos Josef,
vi är så sociala med skärmarna framför oss båda två.
Som tur är dyker det upp lite söta ord upp från han typ som
"du och jag älskling"
haha, så himla söt.
Älskar den där människan mer än allt!
Kram på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: