2014-12-07

kan inte allt bara va en enda stor hemsk mardröm som jag kan få vakna ur snart?
 
jag är kristen, jag tror på Gud.
jag ber och ber.. men när man mest behöver ett litet mirakel så står det still.
mitt liv står still och jag känner mig som en zombie om dagarna. 
jag kan va hur rastlös som helst och ändå inte ha minsta ork till någonting. 
Så kommer dagar då jag vill släppa allt, sluta vara Bella för ett tag och då är jag så glad att alkohol finns (seriöst, tack!) 
tycker dagarna går så fort, tiden går så fort. Jag hinner inte med. 
 
idag har jag känt mig död.
trött så jag vet inte vad. 
Jävla nätter till att ta kol på mig.
I HATE YOU.
fuck you nightmares!!!! #%<>]!|!~!!F'%^##
 
så nu är jag klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: