BEDÅRANDE SOMMARVALS

Bag- H&M, Watch- Ur&Penn, Shirt- H&M, Skirt- Nelly, Phonecase- Vistaprint, Shoes- H&M
 
Jag verkligen älskar mina skor från h&m, galet bekväma att gå i dessutom
Dagens inspiration kommer från LEHAPPY.
En galet snygg tjej med riktigt nice stil! (kolla in!)
 
Ännu en helt sömnlös natt efter nästan 20 timmars sömn från gårdagen.
Man kan tycka jag får skylla mig själv, men att jag är så trött hela tiden beror på andra saker än lathet.
Försöker iaf hålla mig vaken så jag kan ta mig en promenad in till stan senare för några ärenden.
Har kollat klart på One tree hill nu.. sååå tråkigt!
Men har börjat med The O.C istället, haha! (en riktig serie-freak)
Ha det bra! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: