Jag är livrädd för att dö

Som rubriken lyder: jag ligger just nu med en sån jävla rädsla.
Jag har gråten i halsen och vill åka hem till pappa. Jag har varit djupt deprimerad i många år och knappt tänkt på döden. Dom här tankarna har kommit de senaste halvåret. Det började efter terrorattackerna i Paris, och när Sverige höjde terrorhotnivån. För bara några dagar sen hände det igen, i Bryssel. 
Många skriver nu att sånt här händer hela tiden i Syrien och andra länder. Men det är när det kommer så pass nära jag verkligen blir berörd och nervös. Jag började prata om döden med en kompis i förrgår och hon vägrade prata om den. Jag förstår henne verkligen. Men jag måste få ur mig den här skiten, för jag får ingen sömn trots starka sömntabletter och lugnade medel. Jag ligger på helspänn om kvällarna och tänker att snart så kommer huset att bli bombat och att snart dör jag. Jag ligger med panikkänslor för att dö. Jag ligger även med sån rädsla att min familj ska dö. Dum som jag är så var jag tvungen att googla och se om det är någon annan som skrivit att dom också är rädda. Men ingen har skrivit ut att dom faktiskt är såhär riktigt livrädda för all terror som sker just nu. Alla är rädda för terror. Det är terroristernas mål, att göra människor rädda. Men pga min depression och allt som rör sig i mitt huvud, så är jag nu panikslagen. 

VAD FAN SKA JAG GÖRA?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: